About Me

My photo
Batu Caves, Kuala Lumpur, Malaysia
Bersempena konvokesyen fiesta di Kolej Islam Antarabangsa, Kami Nasyeed Club, Rhythmic Unity Club dengan kerjasama NasyidFM Media Network akan bersama2 menjalankan Konsert Palestine in Our Hearts VI Julai ini bertempat di Kolej Islam antarabangsa. :)

Wednesday 29 June 2011

mohon maaf

assalamualaikum, semua.
rasa-rasanya dah lama blog ini tidak di update kan? bukan ape, sbnrnya kami semua sdang melalui minggu-minggu genting. apa dia? mm.. kami baru shj tamat melalui peperiksaan akhir utk sem ini. alhamdulillah.. semuanya dpt dijawab dgn baik. insyaallah.. keputusannya setimpal dgn usaha yg dibuat. dlm masa yg sama proses promosi utk program sdg berjalan dr masa ke semasa. meeting lg dgn head committee pd sabtu lps dan semlm.
oh, ya! kami semua sdg cuti sem dan memandangkan bkn semuanya berasal dr KL jd ada yg sudah pun bertolak pulang ke kmpg halaman msg2. dah rasa mcm raya plak kan? dan esok akan bermulala perjalanan kami part 2. perjalanan mencari sponsor. hehehe.. doakan kami ye?
kami semua akan mengupdate segala bagai kerja di group palestine in our hearts vi. smpai disini shj utk hari ini. jgn lupa utk like page kami di facebook, ok?

senyum selalu. wassalam..

No comments:

Post a Comment