About Me

My photo
Batu Caves, Kuala Lumpur, Malaysia
Bersempena konvokesyen fiesta di Kolej Islam Antarabangsa, Kami Nasyeed Club, Rhythmic Unity Club dengan kerjasama NasyidFM Media Network akan bersama2 menjalankan Konsert Palestine in Our Hearts VI Julai ini bertempat di Kolej Islam antarabangsa. :)

Saturday 18 June 2011

Perjalanan Kami

Alhamdulillah, Syukur ke hadrat Ilahi dan junjungan besar Nabi Muhammad SAW. Syukur kerana masih memberi kesempatan kepada kami untuk meneruskan Jihad membantu saudara-saudara kami di GAZA. Tidak dilupakan terima kasih kepada adik HUMAIRAH-financial controller di dalam program ini yang berkerah tenaga untuk mengedit blog dan update blog ini semampu mungkin. Alhamdulillah akhirnya blog ini sudah dihiasi dengan cantik.

Perjalanan Kami


Baiklah, tanpa membuang masa lagi.. Saya akan menceritakan sedikit sebanyak perjalanan program yang sudahpun kami jalankan sepanjang beberapa minggu ini.

Meeting-Meeting

Meeting pertama sudahpun kami lancarkan dengan memperkenalkan program ini kepada semua komiti-komiti yang akan turut serta dalam jihad ini. Dan disini saya akan listkan komiti-komiti penting yang akan bekerja keras untuk menjayakan program Palestine in Our Hearts VI..

List ketua Komiti

BIL
NAME
POSITION
1
Muain bin Ahmad Shukri
Director
2
Mohammad Zuhdi bin Yahya
Asst. Director I
3
Nur Fatin binti Nordin
Asst. Director II
4
Nur Aini binti Basiron
Secretary
5
Siti Humairah binti Hasim
Financial Cont.
6
Rosiddin Harahap
P. Coordinator
7
Nurfatreen Bilhayiububaka
Prep n Tech
8
Shahida Amira binti Ismail
Pub n promotion
9
Nur Syafiqah binti Fathlollah
Protocol
10
Nur Zuhairah binti Mhd Zakaria
Sponsorship
11
Rihanul Hasan Zekaria bin Ashar
Security
12
Norashyikin binti A.H. Waran Kutty
Food n Bev.
13
Siti Nor Aisyah binti Odin
Public Relation
14
Siti Maisarah binti Hassan
Special Task
15
Muhammad Firdaus bin Zamri
NasyidFM


InsyaAllah didoakan semoga kita semua mendapat ganjaran di sana kelak..

Meeting bersama Pihak NasyidFM

Baiklah, seterusnya kami meng Invite pihak NasyidFM Media Network yang akan bekerjasama membantu jihad kami ini.. Terima kasih saudara Firdaus yang menyumbang banyak Idea kepada kami.. Disini saya ucapkan ribuan terima kasih di atas penerimaan NasyidFM. dan sy selitkan beberapa keping gambar di meeting-meeting yang lepas..

meeting


meeting3

meeting4

meeting5


Usaha Promotion & Special Task


Tidak dilupakan kepada Maisarah dan Shahida yang bertungkus lumus membuat banner dan segala editing berkenaan program.. Syukran :)

some_text

some_text

Usaha mencari SPONSORSHIP

Dan akhir sekali, sy akan selitkan beberapa keping gambar ketika kami keluar untuk mencari sponsorship.. Dari Kolej islam Antarabangsa ke UIAM dan singgah ke rumah Ashraf Muslim tetapi ashraf Muslim tiada dan akhirnya kami ke kepong.. Singgah di Rabbani production dan mencari kilang2 berdekatan.. Alhamdulillah kami disambut baik oleh pihak Rabbani production.. InsyaAllah semoga dipermudahkan hendakNya.


some_text

some_text

some_text

some_text

some_text

some_text

some_text

some_text

Alhamdulillah.... :)

No comments:

Post a Comment